Predmety 

 

Dvojjazyčné výučby angličtiny a španielčiny

  • Výučba a aktivity sa vykonávajú dvojjazyčne v angličtine a španielčine. Týmto spôsobom deti budú jazyky prirodzene a priamo prispôsobovať. Snažíme sa vytvoriť anglicko-španielsky systém ekvivalentných kompetencií, v ktorom sú študenti ponorení do absolútnej dvojjazyčnosti. Žijú dva jazyky ako jeden, tj. získavajú jediný jazykový systém s dvoma výstupnými kanálmi: anglicky a španielsky. Takto si dieťa myslí v angličtine alebo španielčine nerozlučne, vyjadruje sa v jazyku, v ktorom si myslí, neprekladá, ovláda vlastné výroky a frázy z každého jazyka, asimiluje kultúrny svetový pohľad na každý z dvoch jazykov a robí selektívne využitie podľa jeho potrieb a rozhodnutí.

 

Fyzická príprava:

  • Fyzická aktivita je základnou požiadavkou pre rozvoj dieťaťa. Nielen, že je to vynikajúci spôsob, ako udržať deti zdravé, ale aj dobrý začiatok ich budúcnosti. Okrem rozvíjania fyzických schopností a hrubých motorických zručností detí, je cieľom dosiahnuť aj trvalý záujem o športové aktivity. Činnosti sa zameriavajú na krátkodobé zaťaženie pohybu, ktoré je intenzívne a rozmanité.

 

Tanec

  • Tu majú deti možnosť získať základné princípy tanečného rytmu pod vedením kvalifikovaného tanečného pedagóga. Dôraz sa kladie na správnu polohu tela, melodickú a rytmickú atmosféru hudby a kombináciu hudby a tanca ako estetického výrazu a média. Prostredníctvom tanca deti realizujú pohyb tela a jeho jednotlivé časti vo vesmíre a sú motivované učiť sa pohybom a upevňovať príjemný pocit z hudby.

 

Tvorivé dielne / Umelecký vývoj (Kresba, maľovanie, modelovanie, rezanie, ručná práca, dramatizácia)

  • Deti rozvíjajú jemné motorické zručnosti, pocit krásy a estetického cítenia. Získajú vedomosti o používaní rôznych druhov materiálov a získavajú kreativitu a predstavivosť s využitím rôznych umeleckých a pracovných techník. Rozvíjajú svoje vlastné zručnosti, ale tiež sa učia spolupracovať v skupine.

 

Hudba & spev (spev, gitara, základné pojmy hudby a rytmických cvičení, dychové cvičenia na hranie flaute)

  • Okrem rozvíjania emocionálnej časti osobnosti dieťaťa tento kurz pomáha budovať pozitívny vzťah k hudbe a učeniu ako takému. Okrem toho, čo bolo spomenuté, kurz podporuje rozvoj jemných motorických zručností.

 

Dráma

  • Aktivity radosti, zábavy a pohybu, ktoré poskytujú maximálne skúsenosti a dôležité nápady pre rozvoj dieťaťa. Dráma podporuje optimálny vývoj detského mozgu počas kritického obdobia vytvárania nervových ciest, čo pomáha zvyšovať efektivitu neskoršieho vzdelávania.

 

Informatika

  • Hlavnými cieľmi týchto aktivít sú: vytváranie pozitívneho vzťahu a dobrých návykov pre deti pri používaní počítačov, rozvíjanie schopností detí rozlíšiť virtuálny svet a realitu, ukazuje deťom pocit kontroly nad svojimi myšlienkami a správaním, rozvíjanie logického myslenia, koncentráciu a zlepšenie vizuálnej koordinácie motorov.

 

 

Newsletter